
digitalista píše:Zdravím,
já mám od Thiela všechny velké poloměry a flexi koleje. Od LGB mám vyhybky s dorovnávacími oblouky R3 (nevím proč, ale ty jediné zčernaly) a několik kusovek 1200mm.
Všechno v niklu a v naprosté pohodě.................
Vlaky Zezulka píše:Dobrý den
Já mám přední kolejiště s niklu od THIEL niklování je matnější než od Train Line 45. Od Thiel mám i oblouky i jednu výhybku. Výhybka je velice dobrá, jediná která má nejpevnější uložení jazyků. Srdcovka je pěkně dlouhá asi 10 cm, má očka na připojení el. proudu. Jen ta cena velice vysoká.![]()
Zadní část kolejiště stavím v mosazi, kde provádím delší test oxidace kolejiva. Vice na http://zahradnizeleznicebelec.cz/navody/kolejivo-g/oxidace-mosaznych-koleji.
Potřeboval by jsem pěknou anglickou výhybku tak R 200 na 22,5°, to ani Thiel nevyrábí.
Čištění kolejiště od smetí je stejné jestli niklované nebo mosazné. Nejhorší je rozjezděná tráva a mravenci na kolejích. U niklované kolejiště při mé provozu na kolejišti čistím niklované koleje 2 krát za sezonu technickým benzíne. A mosaznou část přejedu brouskem od LGB ručně 4 krát za sezonu. U 90% vagonů už používám zásadně kovová kola.
Kdyby jsem mohl vrátit rozhodnuti ohledně niklu, tak by jsem měl jen celé kolejiště v mosazi.
Vlaky Zezulka píše:Dobrý den
Já mám přední kolejiště s niklu od THIEL niklování je matnější než od Train Line 45. Od Thiel mám i oblouky i jednu výhybku. Výhybka je velice dobrá, jediná která má nejpevnější uložení jazyků. Srdcovka je pěkně dlouhá asi 10 cm, má očka na připojení el. proudu. Jen ta cena velice vysoká.![]()
Zpět na THIEL - Gleis kolejivo
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků