digitalista píše:Zdravím,
já mám od Thiela všechny velké poloměry a flexi koleje. Od LGB mám vyhybky s dorovnávacími oblouky R3 (nevím proč, ale ty jediné zčernaly) a několik kusovek 1200mm.
Všechno v niklu a v naprosté pohodě.................
Vlaky Zezulka píše:Dobrý den
Já mám přední kolejiště s niklu od THIEL niklování je matnější než od Train Line 45. Od Thiel mám i oblouky i jednu výhybku. Výhybka je velice dobrá, jediná která má nejpevnější uložení jazyků. Srdcovka je pěkně dlouhá asi 10 cm, má očka na připojení el. proudu. Jen ta cena velice vysoká.
Zadní část kolejiště stavím v mosazi, kde provádím delší test oxidace kolejiva. Vice na http://zahradnizeleznicebelec.cz/navody/kolejivo-g/oxidace-mosaznych-koleji.
Potřeboval by jsem pěknou anglickou výhybku tak R 200 na 22,5°, to ani Thiel nevyrábí.
Čištění kolejiště od smetí je stejné jestli niklované nebo mosazné. Nejhorší je rozjezděná tráva a mravenci na kolejích. U niklované kolejiště při mé provozu na kolejišti čistím niklované koleje 2 krát za sezonu technickým benzíne. A mosaznou část přejedu brouskem od LGB ručně 4 krát za sezonu. U 90% vagonů už používám zásadně kovová kola.
Kdyby jsem mohl vrátit rozhodnuti ohledně niklu, tak by jsem měl jen celé kolejiště v mosazi.
Vlaky Zezulka píše:Dobrý den
Já mám přední kolejiště s niklu od THIEL niklování je matnější než od Train Line 45. Od Thiel mám i oblouky i jednu výhybku. Výhybka je velice dobrá, jediná která má nejpevnější uložení jazyků. Srdcovka je pěkně dlouhá asi 10 cm, má očka na připojení el. proudu. Jen ta cena velice vysoká.
Zpět na THIEL - Gleis kolejivo
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník