
Vlaky Zezulka píše:Video o montáži trolejového vedení na zahradní kolejiště velikosti 1:22,5 http://www.vlakyzezulka.cz/blog/trolejove-vedeni-lgb/
GKarel píše:Má někdo na trati trolejové vedení LGB, zajímalo by mě jak jsou stabilní sloupy a ty plastové patky ke kolejím. Zkušebně jsem si vyrobil pár sloupů s trolejí, podle
pana Zacha, který staví zahradní tramvaje. Je to sice funkční, ale takové vachrlaté. Proto by mě zajímalo jak jsou na tom ty originály od LGB.
G_Zahrada píše:GKarel píše:Má někdo na trati trolejové vedení LGB, zajímalo by mě jak jsou stabilní sloupy a ty plastové patky ke kolejím. Zkušebně jsem si vyrobil pár sloupů s trolejí, podle
pana Zacha, který staví zahradní tramvaje. Je to sice funkční, ale takové vachrlaté. Proto by mě zajímalo jak jsou na tom ty originály od LGB.
Drahservis(Ing. Šiler) má plno elektrik, ale trolej raději nemá, aby to neočesal.Moje maličkost to tam nedává z časových důvodů instalace a deinstalace dráhy.
GKarel píše:Celé kolejiště zadrátovat, to si ani nedokážu představit, i když by to bylo asi na pohled pěkné. Aby jsem mohl jezdit ze zdviženým pantografem, potřebuji
vyřešit dvě místa na trati, kde mám hodně snížený profil. Jedno místo, průjezd pod mostem, mám v podstatě vyřešen. Teď řeším průjezd tunelem, kde bych
chtěl právě před a za tunelem postavit pár sloupů od LGB a trolejí snížit výšku pantografů, tak aby se vešla do tunelu. V tunelu bych na strop pověsil otočenou
kolejnici, po které by mohl pantograf bezpečně klouzat. Něco podobného řešil i Andreas Cadosch na svých stránkách.
GKarel píše:Toto dílo co je v odkaze sleduji už několik roků. Nechápal jsem jak mohl ten nádherný viadukt Brusio zbourat. Jenže co ten člověk buduje teď, to je fantazie.
Staví teď nádhernou ozubnicovou trať Furka-Oberalp, ale se vším všudy, opěrné zdi, tunely, galerie, mosty a taky trolejové vedení i z těmi dřevěnými sloupy,
které se tam dlouho používaly.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník