





G_Zahrada píše:Tak jsem viděl E10 od LGBPohon jen na dvě nápravy...........
Údajně se dají doplnit ještě dva motory pro pohon těch nehnaných náprav........
![]()
Jinak plastové střešní sběrače.Tak nevím........
Naštěstí to není moje parketa......
GKarel píše:S kvalitou modelů má dneska problém většina výrobců modelové železnice všech měřítek. Zajímavé je, že začátek všeho byl tlak na cenu a tím použití levnějších
materiálů a různých levnějších řešení nebo výroba v Číně a nebo všechno dohromady. Výsledek je, že modely jsou čím dál dražší a kvalita hodně pokulhává. Jsou
samozřejmě i výjimky, ale není jich mnoho.
Vlaky Zezulka píše:LGB si vzala že do pěti let převede všechnu výrobu do Evropy. Tak uvidíme jak to bude vypadat s novýma modely. V ČR je pořad zahradní železnice na začátku.
Vlaky Zezulka píše:LGB si vzala že do pěti let převede všechnu výrobu do Evropy. Tak uvidíme jak to bude vypadat s novýma modely. V ČR je pořad zahradní železnice na začátku.
Vlaky Zezulka píše:LGB si vzala že do pěti let převede všechnu výrobu do Evropy. Tak uvidíme jak to bude vypadat s novýma modely. V ČR je pořad zahradní železnice na začátku.
digitalista píše:Vlaky Zezulka píše:LGB si vzala že do pěti let převede všechnu výrobu do Evropy. Tak uvidíme jak to bude vypadat s novýma modely. V ČR je pořad zahradní železnice na začátku.
V ČR je zahradní železnice poměrně dost rozšířená. Tím, že jsme s ní začali později, je technicky na vyšší úrovni. Co nás asi nejvíce brzdí, jsou peníze, osobně si myslím, že jsou ale i dražší záliby.
digitalista píše: ...............osobně si myslím, že jsou ale i dražší záliby.
G_Zahrada píše:digitalista píše:Vlaky Zezulka píše:LGB si vzala že do pěti let převede všechnu výrobu do Evropy. Tak uvidíme jak to bude vypadat s novýma modely. V ČR je pořad zahradní železnice na začátku.
V ČR je zahradní železnice poměrně dost rozšířená. Tím, že jsme s ní začali později, je technicky na vyšší úrovni. Co nás asi nejvíce brzdí, jsou peníze, osobně si myslím, že jsou ale i dražší záliby.
Myslím, že nás moc není - typuju tak 20-30 uživatelů LGB+Piko. Je fakt, že cenově začíná být produkce LGB na úrovni domácích modelů HO nebo TT(myslím u modelů polních, lesních a průmyslových železnic). U modelů RhB je to už jiné.....Nová loko. na HO (Roco) od 2000,- , moje oblíbená U25.0 od LGB na E-bay i za 1500,- a to modelu v zásadě nic nechybí. Vozejky od Toy-Train, které k ní pasují se pohybují od 500,- do 1500,-. Nové modely vozů od Roca na HO jsou také na stejné cenové úrovni
.
I kolejivo zlevnilo. Původně jsem kupoval LGB R1 ruční za 1400,- peněz a dnes na E-Bay ji lze koupit za cca 600,- peněz a je tam nějakého materiálu. Nová vyhybka od Peca stojí nějakých 280,- až 450,-, kolejivo 1m Thiel - 350,- (původně 450,-), 1m Roco HO cca 100,-. Jen tedy to kolejivo a výhybky jsou poněkud výše...![]()
Hlavní výhodou "G-éčka" je nepotřebnost velké údržby kolejí pokud se model provozuje třeba na půdě. Velikost HO (TT, HOe)by takovéto zacházení rozhodně nesnesla.digitalista píše: ...............osobně si myslím, že jsou ale i dražší záliby.
Je to tak - pokud člověk jezdí závodně RC modely 1:24 a větším měřítku, tak zaplatí mnohem více......
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník