GKarel píše:Já znám osobně jen tři Géčkaře ,v mém širokém okolí dokonce nikoho. Ten počet 240 Géčkařů to mě teda překvapilo.
digitalista píše:K té moji "databázi" - neznám z ní nikoho, kdo by měl Géčko jen ve vitríně.
Skutečně? Tak to je opravdu zajímavý údaj, který se vymyká všem představám (když odečtu restauraci Výtopnu-jinak nic proti ní).
digitalista píše:Proč o sobě nevíme ? Ne každý má zájem se někde prezentovat. Myslím, že některé důvody nemusím uvádět.
No to je pravda zejména v době kdy se zřejmě začínají pojídat kočky a psi.

GKarel píše:Postavit tak 200m tratě o třech nádražích v Géčku to už je balík.
No právě. Moje maličkost začínala rokem
zahradní železnce-2003. Na obrázcích je vidět náhrada za kolejivo LGB (Piko, Thiel, Train-line45 a Lebu se nedodávalo). Jsou to mosazné hranoly spojené pražci z tvrzeného polystyrenu. Takže to vypadá jako kolejová silnice.

Každopádně jsou tyto koleje vhodné zejména do vysoké trávy - nedochází k zalézání travních stonků do náprav a převodovek vozidel.
Takhle to nějak celé začínalo.

Další obrázky s "kolejovou silnicí" jsou roce
2004 
GKarel píše:Já dělám i velikost HO a cena modelů v této velikosti se rychle blíží ceně těch obyčejnějších v Géčku.
Taky děláte HO? Koukal jsem do
Zerby-Ben-model Praha a nestačil jsem žasnout nad cenami zejména u Roca.
BR295 už za 2000,- peněz bez devalvace.

Moje maličkost ji nakupovala před čtyřmi lety za cca 1300-1400 (v bazaru za 1100).
I jiné modely podražily. Např.:
BR110.1 DB cca o 1500,-. I nové LGB ve start-setu je proti tomu mnohem levnější a mohu přitom jezdit i zaprášeném nebo vlhkém protředí.
Myslím, že "G" na zahradě nebo na půdě má "velkou" budoucnost.
